O nas …

Anna Szwajlik

Doktor nauk ekonomicznych, od lat jest propagatorem łączenia wiedzy teoretycznej z zakresu zarządzania z praktyką biznesową. W pracy naukowej zajmuje się teorią współtworzenia wartości z klientem oraz rolą konsumenta jako pracownika w organizacji. W ostatnim czasie również crowdsourcing’iem a szczególnie mądrością i motywacją tłumu. Jako doradca biznesowy współpracowała z podmiotami, które wymagały wsparcia na etapie rozwoju oraz wdrażania nowych produktów zarówno na rynek polski jak i zagraniczny. W swojej pracy szczególną uwagę skupiała na analizie dynamiki otoczenia, w tym zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów. Zgromadzone doświadczenia wykorzystała tworząc z zespołem Cubaso koncepcję modelowania kompetencji marketingowych.

Janusz Czarnowski

Z wykształcenia jestem ekonomista, specjalność Ekonomika i Zarządzanie Przedsiębiorstwem. Posiadam 25 letnie doświadczenie w obszarze negocjacji B2B,  zdobyte w dużych polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach. Dziewięć lat pracowałem w  przemyśle stoczniowym, odpowiadałem za negocjacje z dostawcami zlokalizowanymi w różnych częściach świata. Przez kolejną dekadę  zdobywałem doświadczenia w międzynarodowej amerykańskiej kooperacji, oferującej projektowanie i produkcję urządzeń dla klientów (OEM). Pełniłem obowiązki Senior Global Commodity Manager, kierowałem międzynarodowym zespołem negocjatorów, którego celem było tworzenie zoptymalizowanych ekonomicznie, prawnie i logistycznie rozwiązań dla kilku fabryk w Europie. Obecnie wykorzystuję swoją wiedzę i doświadczenie we własnych projektach biznesowych.

Nasza historia

Jak powstało Cubaso

Cubaso jak każda nowa idea, powstało z potrzeby, zrodzonej podczas naszej wspólnej pracy. Badając polski rynek, współpracując z polskimi przedsiębiorstwami, z pewnym zaskoczeniem odkryliśmy, że organizacje rzadko aktywnie otwierają się na swoje otoczenie. W praktyce oznacza to, że nie współtworzą z Klientami, nie korzystają z wiedzy Dostawców, nie dostrzegają wartości, które są na wyciągnięci ręki. Nasze produkty to w istocie wsparcie, teoretyczne, szkoleniowe, organizacyjne i procesowe w modelowaniu różnorodnych kompetencji organizacji z wykorzystaniem zewnętrznych wartości.

Zespół Cubaso