Obsługa Klienta 

Praktyczne wykorzystanie koncepcji Customer Experience w procesie obsługi Klienta.

Dla kogo?

Specjalistów odpowiedzialnych za obsługę Klienta, sprzedaż i marketing.

Cel szkolenia

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę oraz umięjętności praktycznego wykorzystania narzędzi customer journey do systematycznego usprawniania procesu obsługi Klienta we własnej organizacji.

Forma szkolenia

Jednodniowe szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów wspartych przykładami oraz ćwiczeniami. Uczestnicy szkolenia zapraszani są do aktywnego komentowania oraz rozwiązywanie zadań. 

Formę i treść szkolenia dostosowujemy do potrzeb każdego Klienta. Poniżej znajdą Państwo listę zagadnień, które zwykle omawiamy.

Klient i jego emocje w procesie podejmowania decyzji – podmiotowa rola Klienta w procesie obsługi.

  • Relacja czynników racjonalnych i emocjonalnych w podejmowaniu decyzji.
  • Niedoceniana rola emocji w procesie podejmowania decyzji przez Klienta. Psychologia doświadczeń Klienta.
  • Wpływ doświadczeń Klienta na jego lojalność i poziom satysfakcji.

Customer Experience źródłem wiedzy o doświadczeniach Klienta

  • Koncepcja  oraz  obszary  wykorzystania  Customer Experience w organizacji.
  • Tworzenie Persony jako istotny warunek  zastosowania  Customer Experience  oraz punkt wyjścia do budowania Customer Journey.

Customer Journey jako sposób zobrazowania  Customer Experience w procesie obsługi Klienta.

  • Cykl aktywności Klienta – psychologiczna interpretacja procesu podejmowania decyzji zakupu.
  • Touchpoints – identyfikacja oraz wartościowanie  miejsc powstawania Doświadczeń Klienta.
  • Customer Journey – skuteczne narzędzie   implementacja Doświadczeń Klienta w celu poprawy  jakości procesu obsługi Klienta.

Customer Journey Map, praktyczne narzędzie:

  • Techniki konstruowania Customer Journey Map
  • Propozycja planu działań dla poszczególnych  działów odpowiedzialnych za wdrożenie CJM
  • Przykłady pomiaru efektów zastosowania Customer Experience.

Skontaktuj się z nami

  • Jarowa 16, 81-173 Gdynia
  • tel: +48 669 699 656
  • E-mail: biuro@cubaso.pl

Wysyłając zapytanie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z naszą polityką prywatności i wyrażasz zgodę na kontakt zwrotny. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdują się w polityce prywatności. Administratorem Twoich danych osobowych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych jest Janusz Czarnowski w ramach działalności prowadzonej pod firmą SIGDEN Janusz Czarnowski sp.j. w Gdyni, przy ulicy Jarowej 16, 81-173 Gdynia, pod numerem NIP 584 271 90 98 , mail: biuro@cubaso.pl,  tel.: +48 669-699-656.