Współtworzenie aktywnego procesu obsługi klienta.
Zespół Cubaso sprawnie włączy Klienta, dynamicznie angażując go jako współtwórcę oraz recenzenta do procesu obsługi Klienta w Twojej firmie.
Korzyści: Efektywna obsługa Klienta podążająca dynamicznie za jego zmieniającymi się potrzebami.
W ramach tego produktu wykonujemy:
- Audyt procesu obsługi klienta z uwzględnieniem podziału na etapy: przedsprzedażowy, sprzedażowy i posprzedażowy. Określenie działań w poszczególnych etapach, które można modyfikować wraz z Klientem, w tym: sposoby komunikacji, wybór kanałów komunikacji, rodzaj pożądanego doradztwa, sposoby budowania lojalności, gromadzenie opinii.
- Identyfikację oraz wybór właściwych grup Klientów – współtwórców. Głownie będą to istniejący oraz potencjalni klienci.
- Opracowanie zasad motywacji współtwórców. Wykorzystujemy pełen wachlarz możliwości, motywatory wewnętrzne oraz zewnętrzne.
- Przygotowanie technicznej strony współpracy. Opracowujemy zasady oraz sposoby angażowania Klientów do wyznaczanych działań.
- Nadzorujemy wdrożenie zmodyfikowanego procesu obsługi Klienta.
- Wykonujemy pomiar wyników i określamy działanie korygujące.